25 nëntor 2008

www.interenigma.com

Të nderuar vizitorë të blogut tim, siç e keni vërejtur i kam rralluar postimet në blog. Për këtë kam një arsyetim të thjeshtë: jam duke punuar në faqen time me enigmatikë http://www.interenigma.com/.
Të gjithë dashamirët e fjalëkryqeve, anagrameve, rebuseve etj. do të kenë pranë vetes edhe një faqe me enigma.
Këtë blog e kam hapur para 2 vjetësh dhe si do të thoshte dikush "boll ke ma", radha i vjen faqes së plotë që do t'i kushtohet jo vetëm enigmatikës.
Jeni të mirëseardhur!

Me respekt, juaji Riza Bërbatovci.

4 komente:

Anonim tha...

Une veç fillova te pys se çka ndodhi me ty :P

Hajde me fat pra faqja e re....shpresoj qe sa me shpejt te jete gati.

Riza B. tha...

Faleminderit.

Anonim tha...

kur te fillosh, na bej ndonje zile me sconosciuto :), te plotesojme fjalekryqe ne internet...

Riza B. tha...

Gjithsesi. Do të mundohem ta reklamoj ku të mundem. Dashamirët e enigmatikës do të kenë kënaqësinë që pa paguar gjë të plotësojnë fjalëkryqe. :)