21 shtator 2008

Anagram

ARBËR ZABIT VOCI,
Enigma të nduarnduarshme sajon or mik;
Nuk di ç'është lodhja, punon natë e ditë -
Them se është i "çmendur" për enigmatikë!

Autor: Agim Metbala

17 komente:

Anonim tha...

RIZA BËRBAVOVCI :)

Anonim tha...

Bera gabim ne shkrim me heret. Desha te shkruaj Riza Bërbatovci :D

Smart Eset tha...
Komenti u hoq nga autori.
Riza B. tha...

Hahahaha Bërvavovci a? :P
Së paku herën e dytë ke qenë plotësisht i (e) saktë. ;)

Riza B. tha...
Komenti u hoq nga autori.
Anonim tha...

Tani gabove ti, se une nuk thash Bërvavovci, por Bërbavovci :D :P

Riza B. tha...

Hahaha, tepër që s'kam thënë Vërvavovci.Me rëndësi është që je e saktë. Nëse keni ndonjë anagram kushtuar meje, ma dërgoni dhe e postoj. :)

Anonim tha...

Do ta kam parasysh, por mos t'ju shkoj mendja qe ju bej konkurence. ;)

Riza B. tha...

Le ti konkurrencën anash por përvili duart dhe nisja anagramo! :D

Riza B. tha...

Mos i harro edhe vargjet. :)

Anonim tha...

Hahahaha, ani cka me shkojne mua vargjet shume per dore :D

Riza Bërbatovci tha...

E di që të shkojnë. :P

Anonim tha...

RIZA BERBATOVCI

Anonim tha...

nje shok me thoshte,kur ti jeton ne gjermani qka ben shteti yt per ty,ju pergjigja me intereson qka muj te bej une per shtet.

Anonim tha...

o shok shkruhet Bërbatovci

Anonim tha...

Riza ti je me i miri,tung nexhi

Riza Bërbatovci tha...

Faleminderit për komentet tuaja. Përshëndetje edhe nga unë, Nexh.
Me respekt, Riza Bërbatovci.